fbpx

Certificare Anti-Mita

ISO 37001 Sistem de Management Anti-Mita

ISOGOLDCONSULT va ofera servicii de consultanta ISO 37001  in vederea certificarii si implementarii sistemului de management anti mita.

Sistemul de management anti mita este o structura de procese si proceduri folosite pentru a asigura o organizatie, publica sau privata, ca poate completa obiectivele necesare pentru a estompa coruptia.

Prin certificarea ISO 37001 compania ta va beneficia o asigurare scrisa (certificat) din partea unui corp de certificare independent si o atestare din partea unui tert precum ca sistemul de management indeplineste conditiile necesare.

In ce consta certificarea ISO 37001

O organizatie aplica pentru certificare pentru a indeplini principiile de etica si integritate la nivelul firmei, sau din motive contractuale.

Procesul de certifcare consta intr-un audit complet al sistemului de management actual comparat cu necesitatile standardului ISO 37001. Imediat dupa ce organizatia trece prin toti pasii audit-ului si rezolva toate neconformitatile identificate in acest proces, este eliberat certificatul prin care este specificat ca sistemul de management al clientului este conform cu standardul.

Cerintele ISO 37001

  • Scop
  • Referinte normative
  • Termeni si definitii
  • Contextul organizatiei
  • Conducere
  • Planificare
  • Suport
  • Operatiuni
  • Evaluarea performantelor
  • Imbunatatiri

Procesul de certificare

Certificare initiala

  • Clientul trimite solicitarea de certificare initiala
  • Schimbul de informatii intre client si organismul de certificare
  • Verificarea aplicatiei pentru certificare
  • Identificarea zonelor problematice din sistemul de management
  • Dezvoltarea programului de audit
  • Propunerea pentru certificare si confirmarea programului de audit
  • Certificarea initiala
  • Stagiul 1 de audit
  • Stagiul 2 de audit
  • Concluziile certificarii initiale
  • Decizia initiala de certificare
  • Eliberarea documentelor de certificare

Audituri de supraveghere

  • Schimbul de informatii intre client si organismul de certificare
  • Stabilirea modificarilor in programul de audit
  • Confirmarea programului de audit si comunicarea catre client
  • Confirmarea echipei competente de auditare
  • Planul auditului de supraveghere
  • Demararea auditului de supraveghere
  • Reolvarea problemelor depistate
  • Concluziile auditului de supraveghere
  • Revizuirea independenta a certificarii (optional)
  • Eliberarea documentelor de certificare (daca este necesar)
  • Recertificare

Extinderea domeniilor de aplicare

  • Aplicarea clientului pentru certificare
  • Schimbul de informatii intre client si organismul de certificare
  • Revizuirea aplicatiei pentru extindere
  • Identificarea zonelor problematice si solicitarea de informatii suplimentare
  • Determinarea proceselor de audit necesare
  • Demararea auditului
  • Rezolvarea problemelor rezultate in urma auditului
  • Concluziile auditului de extindere
  • Deciziile extinderii domeniului de aplicare
  • Acordarea certificarii si eliberarea documentelor

Reducerea domeniului de aplicare

  • Auditul de certificare/supraveghere demarat
  • Clientul nu indeplineste criteriile de certificare pentru unele dintre domeniile de aplicare
  • Revizuirea si decizia reducerii domeniului de aplicare
  • Eliberarea documentelor de certificare si de reducere a domeniului de aplicare
  • Suspendarea certificarii
  • Demararea auditului de supraveghere
  • Clientul nu indeplineste criteriile de certificare dupa rezolvarea problemelor
  • Decizie de suspendare a certificarii (maximum 6 luni)
  • Notificare cu privire la suspendarea certificarii

Retragerea certificarii

  • Clientul nu indeplineste criteriile de eligibilitate in perioada de suspendare
  • Decizie de retragere a certificarii
  • Notificare cu privire la retragerea certificarii

Aboneaza-te la Newsletter!

Aboneaza-te acum pentru a primi noutati de la noi!

dev